zaterdag 18 augustus 2007

Een Blog als Website

Ik start nu deze blog om terug gegevens op het internet te kunnen zetten.
Mijn website http://www.roeland.luyckx.bewoner.antwerpen.be/ is reeds geruime tijd niet meer aangepast omdat het gratis File Transfer Program (WS_FTP LE) dat ik hiervoor gebruikte niet meer beschikbaar is.

Toegevoegd op 01/01/2008
Door een overname van mijn provider waren mijn inloggegevens voor de ftp-server gewijzigd. (niets mis met WS_FTP LE dus)
Ik kan nu mijn website dus weer aanpassen, maar voor mijn gebruik vind ik dit blogsysteem handiger.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo,
Ik ken er niet zo heel veel van, maar ik gebruik WS_FTP ook voor mijn website, de exacte benaming is dan wel WS_FTP 95 en niet LE. Ik kan het u altijd bezorgen als u wil.

(mijn website: www.Welkombij.be/volksdans, voornamelijk een agenda van volksdansbals maar ook andere informatie zoals nu over het festival van Edegem)