zondag 19 augustus 2007

20ste Dodentocht

Van vrijdag 10 augustus 21u tot zaterdag 11 augustus 19u37, heb ik 100 Km te voet afgelegd in de dodentocht van Bornem. Dit is mij nu al 20 keer gelukt.
De laatste 5 Km werd ik onverwacht vergezeld door Wim, Herman en Linda, en aan de aankomst stonden ook Karel en Magda ons op te wachten.
Er werd het voornemen gemaakt om volgende keer met enkelen méér mee te doen. Er zal dus nog veel moeten geoefend worden!
We zijn dan nog bij Herman en Linda spagetti gaan eten (felecitaties voor de kookkunst van Linda) om het evenement af te sluiten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

We hoorden van je schitterende prestatie, gefeliciteerd !

Kathleen, Jordy en Seppe

wim zei

Een hele pestatie zenne Roeland !!
Voor volgend jaar zal idd. moeten geoefend worden !
ik zelf stel het uit tot 2009 maar kan al wel mee oefenen .
met goeie moed er aan beginnen en dan zien we wel.
mijn zin is er wel van terug gekomen om het nog eens te doen om met U dre laatste 5,5 km mee te gaan .
Wim

MagdaNL zei

Dit is inderdaad iets om fier op te zijn, Roeland !
100 km is niet niks !
20 x 100 km zeker !
Karel en ik stonden aan de laatste honderd meter, en hebben veel deelnemers zien passeren.
Ik had echt bewondering voor elke "wandelaar": allemaal mensen met een groot doorzettingsvermogen.
Ik zou het niet kunnen.
Proficiat, Roeland !

Anoniem zei

hallo nonkel Roeland,

knap wat je gedaan hebt, ik wist niet dat je zoiets deed..volgens mij heb je dus wel een goeie conditie! Ik ook, maar daar kan ik niet aan tippen...groetjes van Erik Spaepen

Anoniem zei

zoals mijn nochtans flinke broer al aanstipte: bewonderenswaardig! Ik hoorde op de radio over mensen die opgaven om een Duvelke te drinken in een baancafé,zelfs die verleiding heb je dan weerstaan! Dat verdient extra respect :) tot ziens, vanwege Peter en Anna, blij in hun nieuw huizeke in Brussel. Als je hier een dodentocht probeert te stappen bots je maar al te snel tegen Koning Auto. Dus houden we de conditie scherp met Joggen In Het Park... allez, Anna toch al. Ik ben nog mentaal aan het voorbereiden.

Anoniem zei

Proficiat Roeland,

Misschien kan ik volgend jaar een stukje meegaan?

Fons